იმ მხარეებში, სადაც მეკობრეებსა და მოპარული კონტენტის გამავრცელებლებს არ აძლევენ ფრთების გაშლის საშუალებას, აქტუალურია მარკეტინგი მუსიკის ლეგალური გაყიდვების სფეროში. მაგალითად, ნიუ იორკის მაცხოვრებლებმა იგრძნეს თავის თავზე Kitsuné-ს ჩანაწერებისა და CNNCTD+ სააგენტოს ერთობლივი პრომო-აქცია. რამდენიმე ათეული „ციფრული შოშიას ბუდე" სთავაზობს მოწყენილ გამვლელებს თავის ყურსასმენების მიერთებას ახალი ფირფიტის ტრეკების მოსასმენად და თავის მობეზრების გარეშე უბიძგებენ მათ მის შესაძენად.
განათების ბოძებზე, კედლებზე და სხვა ვერტიკალურ კონსტრუქციებზე განთავსებულია Sound Graffiti-ს („ხმოვანი გრაფიტი") კოლოფები-ბუდეები Kitsuné America-ს ელექტრონული მუსიკის ახალი ნაკრების ლოგოტიპით და ყურსასმენების ბუდით. მომღერალი შოშიას როლში გამოდის მის შიგნით ჩამალული პლეიერი, რომელიც მელოდიის სიახლის უფასოდ შეფასების საშუალებას იძლევა.
Springwise იუწყება, რომ პრომო-პლეიერების განთავსების ადგილების ნახვა შეიძლება ინტერნეტში. თუ მუსიკამ „შოშიას ბუდიდან" მოახდინა შთაბეჭდილება, მისი 1 CD-ის ყიდვა შეიძლება 15 ევროდ Kitsuné-ს ონლაინ-მაღაზიაში ან ოფლაინური გაყიდვების წერტილებში მანჰეტენზე.