ფასების ერთდღიანი შეთავაზებები უკვე ჩვეულებრივი რამ გახდა არა მხოლოდ Groupon-ის მსგავსი სპეციალიზებული საიტებისათვის, არამედ ცალობითი ქსელურებისათვისაც. წიგნების, მუსიკისა და ფილმების შვედურმა რეტეილერმა Papercut-მა გადაწყვიტა შემოეფარგლა სააქციო წინადადებების შეზღუდვები და გადაწყვეტილების მიღების დრო განსაზღვრა სულ 4 წამით.
Speedsale, ქსელის პროექტის გამოყოფილი საიტი, სტუმარს ერთიმეორის მიყოლებით აჩვენებს 17 არტიკულს რეგულარული და სააქციო ფასებით. თითოეული საქონელი მხოლოდ 4 წამით. იმადროულად, თითოეულ პროცესს თან ახლავს გამაღიზიანებელი კლოუნადური მუსიკა, რომელიც იწვებს დაუფიქრებელ ქმედებებს, ანუ ფასების ღილაკზე დაჭერას, რაც ნიშნავს ნაყიდის კალათაში გადადაადგილებას. ვინც ვერ მოასწრებს დაჭერას, ის დაგვიანებულია. Cit-ეშმაკობების არმცოდნე ადამიანი ვეღარ შეძლებს შეთავაზებების ნახვას - გამოჩნდება წარწერა „თქვენ გქონდათ შანსი, მაგრამ თქვენ ის გაუშვით" და მოხდება რედირექტი Papercut-ს ძირითად საიტზე.
სინამდვილეში ვერ იტყვი, რომ ფასები Speedsale-ზე უფრო დაბალია. მაგალითად, წიგნი Magnum Magnum, რომელიც წარმოადგენდა პრიზს უბრალო ფოკუსების კონკურსზე, შეთავაზებულია 299 კრონად, ხოლო ამაზონზე ის ღირს ხმოლოდ 25,23$. მაგრამ ეს შვედეთია - ძვირი ქვეყანა.
ნებისმიერ შემთხვევაში, საინტერესოა თვალი მივადევნოთ აღნიშნულ ექსპერიმენტს, და მოიძებნოს სხვა ბაზრებზეც სწრაფი გაყიდვების კონცეფციების გამოჩენა.