მაღაზიისშიდა მარკეტინგის ახალი ფორმა საშუალებას აძლევს რეკლამების მიმცემებს განათავსონ თავისი განცხადებები პირდაპირ მყიდველის ხელებს შორის, ურიკებზე შესაბამისი მოწყობილობით. Modstream - ეს არის პლასტიკის სახელური ურიკებისათვის, რომლის შუაგულშიც დატანებულია პატარა ეკრანი. მასზე გამოისახება განცხადებები, რომლებიც გადაიცემა კავშირის უკაბელო ხაზით Modstream-ის სერვერიდან. ვარაუდობენ, რომ რეკლამის მიმცემები შედიან საიტზე modstream.com, შეყავთ ტექსტი, რომლის ჩვენებაც სურთ რომ მაღაზიის მყიდველებისათვის, მიმართავენ კამპანიას გარკვეული მაღაზიებისაკენ, რეგიონებისაკენ დღეღამის გარკვეულ დროებში, იხდიან საფასურს. Modstream-ის სერვერი, თავის მხრივ, გადასცემს მონაცემებს ურიკებს და ხდება ის, რომ მყიდველი მიიჩქარის რეკლამირებული პროდუქტის თაროებისაკენ.
სისტემის ერთერთი მთავარი ღირსება ისაა, რომ შეიძლება ტექსტური შეტყობინებების ოპერატიულად შეცვლა. შედეგად, ახალი სარეკლამო კამპანიის გაშვების დრო ხდება მინიმალური. ამართლებს მოკლევადიანი პრომო-აქციების რეკლამა.
ცნობილია, რომ გადაწყვეტილებას ამა თუ იმ საქონლის შეძენაზე მომხმარებელი იღებს თვითონ მაღაზიაში, ამიტომაც, ამ მომხმარებლისათვის რეკლამის ჩვენება თაროებს შორის სერნობის დროს უპირობოდ გამართლებულია. მასობრივი ინფორმაციის საშუალებებში რეკლამის განთავსების მუდმივად გაძვირებასთან და ყველა სასაქონლო ჯგუფებში კონკურენციის ზრდასთან დაკავშირებით, გაყიდვების ადგილებზე რეკლამის ბაზარი აღმავლობის გზაზეა.