მეწარმეებმა უკვე აღარ იციან, თუ როგორ გაუსწრონ კონკურენტებს და მიიზიდონ თავის ავტოსამრეცხაოებში მადლიერი კლიენტები. ეს კლიენტები „რეალური ბიჭუნების" რიცხვიდან, რასაკვირველია, გამოეხმაურებიან კრეატიული გამოგონების ავტორების ჭკუას: მანქანები უნდა გარეცხონ ლამაზმა გოგონებმა ბიკინებში!
სინამდვილეში ბიზნეს-იდეა - შეუთავსონ ავტომანქანას ქალიშვილი ბიკინებში - არც ისე ახალია. ყველა იცის, რომ ნებისმიერო ავტოსალონის გამოფენა-პრეზენტაციის აუცილებელი ატრიბუტია სამოდელო სააგენტოს გოგონები, რომლებსაც უღებენ სურათებს ამა თუ იმ ახალი მანქანის მოდელთან. მაშ, რატომ არ შეიძლება ქალიშვილისა და ავტომანქანის შეთავსება იმ ბიზნესში, რომელიც ყიდის ავტომობილისტებზე ისეთ მომსახურეობებს, როგორიც არის ბანალური ავტოსამრეცხაო" რითაც არის ეს სამრეცხაო ავტოსალონზე? არაფრით, გადაწყვიტეს ორიგინალური ბიზნეს-იდეების ავტორებმა და სწორადაც გააკეთეს, როდესაც გააკეთეს ბიკინი-ავტოსამრეცხაო.
როგორ რეცხავენ ავტომანქანებს გოგონები?
პასუხი - ცუდად. მაგრამ ეს არ არის მთავარი მათ პროფესიაში. ალბათ ამიტომ მთელ შავ სამუშაოს ასრულებენ ბიჭები, ხოლო გოგონები უკვე შემდეგ „ბოლომდე რეცხავენ" აბსოლუტურად სუფთა მანქანას თავისი ნახევრადშიშველი სხეულებით. ამასთანავე, უნდა ითქვას, რომ მთელს მსოფლიოში ამას ბიკინი-შოუს უწოდებენ, თუმცა, დამატებით ფასად ქალიშვილები ტოპლესსაც გიცეკვებენ. რასაკვირველია, ბიკინი-ავტოსამრეცხაო - სეზონური ბიზნესია, რადგანაც ყინვაში ბიკინიში ცეკვა, თუნდა თბილ ბოქსში მაინც უხერხულია.
კიდევ ისიც უნდა ითქვას, რომ მფლობელთა სიტყვებით ბიკინი-ავტოსამრეცხაოები სტრიპ-შოუს ელემენტებით, ასეთი მომსახურეობის დაკვეთა მანაქანის გარეცხვას სულ რაღაც 20%-ით აძვირებს. ასე რომ, ასეთი სიამოვნების მიღება შეუძლია (თუნდაც წელიწადში რამდენჯერმე) ყველაზე ჩვეულებრივ ავტომოყვარულსაც.