ბიზნეს პორტალი
Bookmark and Share
პაროლის აღდგენა

LARI.GE - ბიზნეს პორტალი

ბიზნეს კატალოგი
წერილის გაგზავნა!
მისამართი: ბიზნესის ალქიმიაბიზნეს იდეებიბიზნეს იდეა: ნაყინი ღვინისგან

ჰოსტინგი და დომენის ყიდვა

ბიზნეს იდეა: ნაყინი ღვინისგან
 | რეიტინგი 3 

ამერიკულმა ბრენდმა სახელწოდებით Mercer გაყიდვაში გამოუშვა უჩვეულო ტკბილეულის ხაზი - ხილის ნაყინი, რომელიც გაუმჯობესებულია და ნმასში დამატებული სხვადასხვა კლასიკური ღვინოების ნატიფი ასორტიმენტის მრავალი გემო. ამზადებენ მას ნიუ იორკის შტატში, ქალაქ ბუნვილში. თუმცა, ნაყინი ცნობილი იყო აშშპს ფარგლებს გარეთაც. საინტერესო ისტორიაა, მაგრამ ახლა თვითონ ნაყინის შესახებ.

მიღებული პროდუქტს - ნაყინს გააჩნია გამომავალი სიმაგრე 5 გრადუსი ალკოჰოლი და, შესაბამისად, მისი გაყიდვა მაღაზიებში შეიძლება მხოლოდ ზრდასრულ ადამიანებზე. ასე რომ - ღვინის ნაყინი ეს უფროსების გასართობია, სერიიდან „18+..". არ აგერიოთ, შეერთებულ შტატებში ეს ასაკი „21+.."-ია.

გემოვნებაზე არ დაობენ

მაინც რა გემოები და რომელი ღვინოებია წარმოდგენილი ფირმა Mercer-ის ახალი ხილის ნაყინის ასორტიმენტში? ყურადღება, რადგან ეს ინფორმაცია შეიძლება ძალზე საინტერესო აღმოჩნდეს პოტენციური მეწარმეებისათვის და სტუმართმოყვარე გურმანებისათვის, რომლებსაც უყვართ სტუმრების გამასპინძლება საკუთარი მომზადების კერძებით!

მას ასე, აი ბრენდ Mercer-ის ალკოჰოლიანი-ხილის ნაყინის ასორტიმენტის ხაზი:

  • გემო „შინდი-მერლოტი" (Cherry Merlot),
  • გემო „შოკოლადი-კაბერნე (Chocolate Cabernet)
  • გემო „ატამი- თეთრი ცინფანდელი (Peach White Zinfandel),
  • გემო „სუფთა პროტვეინი (Port), როგორც ჩანს, ნამდვილი მამაკაცებისათვის
  • გემო „ჟოლოს ნაყენი" (Red Raspberry), როგორც ჩანს შინაური ნაყენების მოყვარულთათვის,
  • გემო „შარდონე" (Chardonnay),
  • და ბოლოს გემო „რისლინგი".

„საინტერესო ისტორია" რევოლუციური ნაყინი"

სხვათა შორის, ამ ნაყინთან დაკავშირებულია დიდი სკანდალი! ნიუ იორკის შტატში ეს ნაყინი თავიდან აკრძალეს გაყიდვაში გამოჩენისთანავე, მთელი წელიწადნახევრით. გაურკვეველი მიზეზებით. და მხოლოდ ახლა, ახალი გუბერნატორის ძალისხმევით ხელი მოეწერა სპეციალურ კანონპროექტს, რომელმაც ბოლოს და ბოლოს ნება დართო ალკოჰოლიანი ნაყინით ვაჭრობას ნიუ იორკის შტატში.

აშშ-ს 20 შტატში ის იყიდებოდა და იყიდება, Mercer-ის ნაყინს იცნობენ და უყვართ დიდ ბრიტანეთში, ნიდერლანდებში და - ოი, საოცრებავ - საფრანგეთშიც! თუმცა ყველამ იცის ფრანგების პატრიოტიზმი, რომლებიც ვერ იტანენ ინგლისურენოვან ექსპანსიას და აღიარებენ ყველაფერს „მხოლოდ ფრანგულს". და რომელი მარკეტოლოგი გაბედავდა ცხვირის შეყოფას საფრანგეთში - ღვინის ქვეყანაში -თავისი „ნაყინით ა ლა ღვინო", პროდუქტით, რომელიც შეუტევდა „წმინდას"?

და აი მაშინ თქვენ გაკვეთილი: შეუძლებელია ყველაფრის წინასწარ განჭვრეტა! ფრანგებმა კეთილგანწყობით მიიღეს ღვინის ნაყინი,მხოლოდ ნიუ იორკის შტატმა თქვა უარი თავიდან მასზე.... 

 

 

უკან

 
 
 

უძრავი ქონების ბროკერის სასწავლო ტრენინგ კურსი

 

 

სასწავლო კურსები - Study Courses

 

 
 
studyonline.ge