როდესაც აეროურმა სავაჭრო ქსელმა Tesco-მ, რომელიც საქმიანობს პროდუქტების სახლში მიტანის სფეროში, ჩაიფიქრა, თუ რატომ არ შეიძლება ავიამგზავრებს შეახსენოს მარაგების შევსება. და ჰეტვიკის აეროპორტში რიტეილერმა დააყენა ვირტუალური სუპერმარკეტები.
თავისი არსით, ეს არის მხოლოდ ეკრანიანი სტენდები, რომლებზედაც მომხმარებელი ისევე ხედავს დალაგებულ საბაზო პროდუქტებს, როგორც მაღაზიის თაროებზე. Tesco-ს ასეთი პროდუქტების ასორტიმენტი 80 დასახელებისაგან შედგება და თითოეულ სურათს საკუთარი შტრიხ-კოდი ახლავს. მყიდველი საკუთარი სმარტფონის სპეციალური დამატების საშუალებით ასკანირებს აუცილებელ კოდს, უჩვენებს რა თითოეული ერთეულის რაოდენობას, მისამართსა და შენაძენის მისატან დროს.
კლიენტს რომ არ დაავიწყდეს საფასურის გადახდა, კურიერი მას დათქმულ დროს გადასცემს ხელიდან ხელში ან უტოვებს კარებთან.
რიტეილერს ასეთი რამ პირველად არ გაუკეთებია. ლონდონში მან გამოიყენა სამხრეთკორეული განყოფილების გამოცდილება, რომელმაც ასეთი ვირტუალური მაღაზიები სეულის მეტროში დაამონტაჟა. Tesco ითვალისწინებს იმ ფაქტს, რომ ონლაინ-შესყიდვების უკვე 15% პროცენტი ხდება მობილური ხელსაწყოებიდან და გადაწყვიტა ამ ტრენდი სათავისოდ გამოყენება. თუ მხედველობაში მივიღებთ Tesco-ს გლობალურ წარმოდგენილობას, ლონდონის 10 აეროპორტში 10 ვირტუალური სუპერმარკეტის დაყენება ძალიან კარგი იდეა აღმოჩნდა, განსაკუთრებით კი ოლიმპიადისათვის.