მისამართი: ბიზნესის ალქიმიაბიზნესის ადმინისტრირება10 მიზეზი, რის გამოც უნდა შეიძინოთ ფრანჩიზა
10 მიზეზი, რის გამოც უნდა შეიძინოთ ფრანჩიზა
| რეიტინგი 3
ფრანჩაიზის ირგვლივ მუდმივად მიდის კამათი. ერთნი აფრთხილებენ მისი მძიმე „ბორკილების" შესახებ, მეორენი კი აქცენტს. მის დადებით მხარეებზე აკეთებენ. ქვემოთ ლაპარაკი იქნება სწორედ ამ უკანასკნელთა შესახებ.
შემოწმებული ბიზნესი.
თქვენ იწყებთ ფრანჩაიზინგული საწარმოს გახსნას, და იცით, რომ ეს ბიზნესი წარმატებულია სხვა ადგილებში. იდეა და ოპერაციების მართვის პროცესი უკვე დადასტურებულია. ამიტომაც გაუქმებული იქნება ბიზნესის მართვის სწავლების გრაფიკი.
უფრო ნაკლები რისკი. წარუმატებლობის რისკი ფრანჩაიზინგით უფრო დაბალია, ვიდრე ახალი ბიზნესის გახსნისას. წარმატების ალბათობა ძალზე მაღალია, თუ ასეთი ბიზნესი უკვე იყო წარმატებული რომელიმე სხვა ადგილზე.
კლიენტების დადგენილი ბაზა. მფლობელი კომპანიის ბრენდი უკვე აღიარებულია კლიენტების მიერ, და ამიტომაც კომპანია-ფრანჩაიზერს არ სჭირდება დიდძალი ფულადი თანხა ახალი ბრენდის შესაქმნელად. მფლობელი კომპანიის ბრენდი უზრუნველყოფს მყიდველის დაცვასა და ნდობას, რომელიც ელოდება ხარისხიანი საქონლის მიღებას.
მარკეტინგი. კომპანია-ფრანჩაიზერი ღებულობს უპირატესობას მფლობელი კომპანიის ნებისმიერი მარკეტინგული საქმიანობიდან. ამავდროულად, კომპანია-ფრანჩაიზერი ამაზე საკუთარ ფულს არ ხარჯავს. მფლობელ კომპანიას ასევე შეუძლია დახმარების გაწევა ადგილობრივი ბიზნეს-გეგმის შედგენაში.
თავდაპირველი და შემდგომი მხარდაჭერა. ტრენინგი და მხარდაჭერა გარიგების შემადგენლებია, რადგანაც კომპანია-ფრანჩაიზერი იზიარებს მფლობელი კომპანიის გამოცდილებას ბუღალტრული აღრიცხვის წარმოებაში, შტატისა და დანადგარების მართვაში, ასევე ბიზნესის დაგეგმვაში.
ცალკე ტერიტორია. ანუ, თქვენი ქსელის სხვა კომპანია-ფრანჩაიზერებს არა აქვთ უფლება გაგიწიონ კონკურენცია მოცემულ ტერიტორიაზე.
მარტივი დაფინანსება. ხშირად ფრანჩაიზიგისათვის უფრო ადვილია ფულის მიღება, რადგანაც მფლობელი კომპანიის სახელი ცნობილია სესხების გამცემთა შორის. ამიტომაც, ბანკები უფრო მეტად ფრანჩაიზინგის დაფინანსებას მოინდომებენ.
მსყიდველობითი უნარიანობა. უკვე დადგენილია ურთიერთობები მომწოდებლებათან, რაც დიდი პარტიების ყიდვისა და დანახარჯების შემცირების საშუალებას იძლევა.
გაყიდვამდე მიღებული ინფორმაცია და გამოკვლევა. პოტენციურ ფრანჩაიზერს შეუძლია მიიღოს მოფიქრებული გადაწყვეტილება, რადგანაც მფლობელი კომპანია ვალდებულია მიაწოდოს ინფორმაცია ფინანსებზე, მუშაკებზე, საფრანშიზო შეთანხმების პირობებზე, ყველა კომპანია-ფრანჩაიზერზე და ასევე ყველა სხვა მნიშვნელოვანი ინფორმაცია.
მდგრადი ეკონომიკური ნიშა. ფრანჩაიზნგი გათვლილია მყიდველთა სპეციფიკურ მოთხოვნილებებზე. ხოლო კლიენტები ამჯობინებენ ისეთ კომპანიებთან მუშაობას, რომლებიც შეესაბამებიან მათ სპეციფიკურ მოთხოვნილებებს.