მილენიალები, ანუ 18–29 წლის ადამიანები, მზად არიან იმუშაონ ერი და იგივე კომპანიაში. ასეთ დასკვნამდე მივიდა კომპანია Jobvite, რომელმაც ამუშავებდა თანამშრომელთა დაქირავების პროგრამულ უზრუნველყოფას. მათ კითხვაზე უპასუხა ამერიკული კომპანიების 2025 ახალგაზრდა მუშაკმა.
გამოკითხულ მუშაკთა 35%–მა ამტკიცებენ, რომ ყველაზე მეტად აფასებენ დამქირავებლის მხრიდან უფასო საჭმელს. 29%–სათვის მოტივაციაა სამედიცინო დაზღვევა, 22%–სათვის – სტომატოლოგის დაზღვევას, 21%–ს კერძო საპენსიო დაგროვებითი სისტემა.
„მამაჩემის თავის ადამიანები 4–ჯერ იცვლიდნენ სამუშაოს სიცოცხლის განმავლობაში, – ამბობს Jobvite –ს გენერალური დირექტორი დენ ფინიგანი. – ჩემს თაობაზე – 7–8–ჯერ, ამასთან, ეს ჩემი მეშვიდე თუ მერვე სამუშაოა. 20 წლისანები სამუშაოს გამოიცვლიან 15–20–ჯერ ან მეტად, სავარაუდოდ, ყოველ 3–4 წელიწადში“.
საკვანძო სიტყვები: თაობა Y, მოტივაციის სახეები