მისამართი: ბიზნესის ალქიმიაბიზნესის ადმინისტრირებაReebok კრძალავს ტკბილეულის მირთმევას სამუშაოზე, რათა თანამშრომლებმა შეძლონ გახდნენ „უკეთესი ადამიანები“
Reebok კრძალავს ტკბილეულის მირთმევას სამუშაოზე, რათა თანამშრომლებმა შეძლონ გახდნენ „უკეთესი ადამიანები“
| რეიტინგი 3
თანამშრომლები უკვე ვეღარ ნახავენ ოფისში ტკბილეულს, გაზიან სასმელებს, შემწვარ პროდუქტებს, თეთრ პურსა და კანფეტებს.
„ჩვენ მიგვაჩნია, რომ ფიტნესი ეხმარება ადამიანებს გახდნენ უკეთესები", ამბობს იან მარტინი, ბრენდ Reebok-ის მმართველობის ს ვიცე-პრეზიდენტი.
უნდაც ოფისის კაფეტერიებში მეტი აღარ იქნება მავნე საკვები, თანამშრომლებს შეეძლებათ საჭმელი და სასმელი სახლიდან.
„ყველა ადამიანს აქვს არჩევანის უფლება. ჩვენ არ ვეტყვით ადამიანებს, თუ რა შეუძლიათ ან არ შეუძლიათ გააკეთონ, მაგრამ, ჩვენ რის გაკეთებაც შეგვიძლია ჩვენ ჩვენი მხრიდან, ეს ცხოვრებაში ჩვენი ცხოვრების სტილის ხორცშესხმა", ამბობს მარტინი. „ჩვენ ნამდვილად გვინდა ასეთი მიდგომის პროპაგანდა. სოდიან წყალში ნამდვილად არ არის რაიმე კარგი ჩვენი ორგანიზმისათვის". ეს ნაბიჯი წარმოადგენს ბრენდ „Adidas"-ის კამპანიის გაგრძელება სახელმწოდებით «fitness generation» ან «fitgen». Reebok, თავის მხრივ, აკეთებს აქცენტს იმაზე, რომ მათი პროგრამა «Be More Human» აქცენტს აკეთებს უფრო ფიზიკურ აქტივობაზე, რომლით დაკავებაც შეუძლია დამოუკიდებლად ყველა ადამიანს, როგორიცაა ძუნძულით სირბილი ან ძალოსნობა, და არა სპორტის გუნდურ სახეობებზე, როგორიცაა ფეხბურთი.
«ჩვენი მიზანი გატარებულია ცხოვრებაში ჩვენს კამპუსში", ამბობს მარტინი. «Be More Human - ეს უფრო მეტია, ვიდრე სამუშაო. ეს არის ის, რაც ჩაიდება საკუთარ სხეულში, და თუ როგორ ეპყრობით თქვენ საკუთარ სხეულს"
როგორც აჩვენა ამასწინანდელმა გამოკითხვამ, ბრიტანეთის მომუშავეთა 33% სტრესს ებრძვის გემრიელი საკვებით.