კომპანია Coca-Cola თავისი ინტელექტუალური სავაჭრო ავტომატებიდან მონაცემთა შესაგროვებლად იყენებს მობილურ კავშირგაბმულობას და ინფრაწითელ სიგნალებს. ეს მანქანები, უკვე მიღებული ექსპლუატაციაში იაპონიასა და ავსტრალიაში, გადასცემენ ცენტრს მონაცემებს გაყიდულ ქილათა შესახებ, სხვადასხვა ნომინალის მონეტების მარაგზე, გაჟონილი ქილების შესახებ ინფორმაციას. მათ აანალიზებს ავტომატების გასამართი, რომელიც მუშაობს პერსონალურ კომპიუტერზე ადგილობრივი ჩამოსასხმელი საამქროს ოფისში და ბეჭდავს საგზაო ფურცლებს მძღოლთათვის, სადაც მითითებულია, რა და სად უნდა დაარიგონ დღის მანძილზე. ავსტრალიაში ქილების მიწოდების სქემის დანერგვამ საშუალება მისცა კომპანიას, იმ ავტომატთა რაოდენობა, რომლებიც ქილების უქონლობის გამო უქმად ცდებოდა 20%-დან 1%-მდე შეემცირებინა. გარდა იმისა რომ რეალიზაციამ იმატა, მძღოლებიც კმაყოფილნი არიან: მათ უხდიან ფაქტიურ მიწოდებულ საქონელზე, და მათი შრომის მწარმოებლურობა გაიზარდა 50%-ით. სავაჭრო ავტომატების მომარაგების გაზრდილმა ეფექტურობამ და მოძრაობის მარშრუტების ოპტიმიზაციამ Coca-Cola-ს გაუხსნა მოცულობის გაორმაგების პერსპექტივა დამატებითი ჩამოსასხმელი საამქროების მშენებლობის საჭიროების გარეშე.
LARI.GE-ს ადმინისტრაცია: ზემოთ მოცემული ინფორმაცია წარმოადგენს საავტორო სტატიას (წესები). ვებ გვერდის ადმინისტრაცია პასუხისმგებლობას არ იღებს აღნიშნული მასალის გამოქვეყნებაზე. თუ გექნებათ დასაბუთებული პრეტენზია აღნიშნულ ინფორმაციასთან დაკავშირებით გთხოვთ დაგვიკავშირდეთ პირადად.