იყო დრო, როდესაც ნორმად ითვლებოდა სამუშაოზე „ახალგზარდებისა და პერსპექტიულების" მიღება", ხოლო „სტარპერების" უბოდიშოდ მოშორება. ამ სტატიაში განხილულია ისეთი თემა, როგორიცაა ასაკის გავლენა მუშაობაზე, ანუ რომელ ასაკში ყველაზე მეტად ვლინდება განსაკუთრებული ენთუზიაზმი. და, აი რა ზოგადი...
ყოველთვის განსაცვიიფრებელი იყო ხაზური გაფართოების პარადოქსი. ერთის მხრივ, ჯერ კიდევ ჯეკ ტრაუტისა და ელ რაისის ისეთი კლასიკური ნაშრომების პირველი გამოცემების დროიდან, როგორებიცაა "მარკეტინგული ომები" და "პოზიცირება. ბრძოლა გონებისათვის", ბიზნესით დაკავებული ადამიანების უპირატესმა...
"კლიენტები მთელი ცხოვრების მანძილზე" - ეს არის ცნობილი გამომცემლობის "მანი, ივანოვი და ფერბერი" პირველმი წიგნი. ის უკვე საკმაოდ დიდი ხნის წინ გამოიცა, მაგრამ ის დღემდე ძალზე დიდი სარგებლობის მომტანია და რეგულარულად...
უკევა პრიველი წელი არაა, რაც Google მთელს მსოფლიო უყვება YouTube-ს პერსპექტივებზე მონეტიზაციის ასპეტში. ამასთან ერთად, მსოფლიოს ვიდეოჰოსტინგის მონეტიზაციის კომპანიის მრავალრიცხოვანი მცდელობები წარუმატებლად მთავრდებოდა მანამ, სანამ Google-მ არ შემოიღო „click-to-buy" ბანერები, რომლებმაც...
„მეგობრობა მეგობრობად, მაგრამ ფული სხვაა! - ხალხური სიბრძნეა. დამწყები ბიზნესმენის ერთერთი ყველაზე გავრცელებული შეცდომა ბიზნესის მეგობრებთან, ნათესავებთან, კარგ ნაცნობებთან ერთად დაწყებაა. ან კიდევ, როდესაც საქმეები იწყებენ შემოსავლის მოტანას, მათი სამსახურში...
ამ გამოშვებაში ლაპარაკი იქნება რამდენიმე „ეშმაკურ და არასავსებით ეთიკურ მოსალაპარაკებელ ხერხებზე, რომლებიც ჩვეულებრივ ცხოვრებაში კი იშვიათია, მაგრამ საკმაოდ ხშირად გამოიყენება საქმიანი მოლაპარაკებების დროს...
როგორი იქნება რეკლამის მომავალი? ამაზე ბევრი მსჯელობა შეიძლება, რასაც ჩვენ მუდმივად ვაკეთებთ ჩვენი ბიზნეს-ჟურნალის ფურცლებზე. მაგრამ ახლა გვინდა ვნახოთ კონკრეტული მაგალითები იმისა, თუ რისი ნახვა იქნება შესაძლებელი უახლოეს ხანში არასტანდარტული რეკლამის სამყაროში...
ჩვენ ვილაპარაკებთ ტვინის მუშაობის სამ მნიშვნელოვან წესზე, რომლებიც ჯონ მედინამ აღწერა თავის წიგნში „Brain Rules". ის მოლეკულური ბიოლოგია და ასწავლის ვაშინგტონის უნივერსიტეტის მედიცნის სკოლაში. მედინა დიდი ხანია იკვლევს თავის ტვინს და მისი ზოგიერთი მონაცემი ნამადვილად გამოგვადგება...
სხვების დარწმუნების ოსტატობა ადამიანის მნიშვნელოვანი უნარია და ის განსაკუთრებით ესაჭიროება მენერერს, რათა ზეგავლენა მოახდინოს თავის კოლეგებზე: უფროსზე, ხელქვეითებზე, პარტნიორებზე, კლიენტებზე. დამაჯერებელი შეტყობინებამ შეიძლება ვერ შეცვალოს ადამიანის შეხედულება, მაგრამ...
რამდენიმე წლის წინ პროფესორი ვილიამ დუგანი ძალიან იყო დაინტრიგებული, როდესაც გაიგო, რომ ყველაზე გავრცელებული ინგლისური სიტყვები გაჩნდნენ სავარაუდოდ, მე-15 ან მე-16 საუკუნეებში, ხოლოსიტყვა „სტრატეგია" ენაში მხოლოდ 1810 წელს შემოვიდა. და გადაწყვიტა გაერკვია...