დღეს ბევრი კომპანია ოფისის ფარეშე მუშაობს. ეს მათ საშუალებას აძლევს შეამცირონ სამუშაო ადგილების ხარჯები და არანაირი პრობლემა არ მოაქვს ერთობლივად მუშაობის ორგანიზაციაში. ახლა არ მექნება ლაპარაკი, თუ როგორ კომპანიებს შეუძლიათ დაშორიშორებულად მუშაობა. უკეთესია ჩვენი მზერა...
Zoho CRM http://crm.zoho.com/. საპარსი მოწყობილობების გამყიდველი კომპანიის RetroRazor დამაარსებელი ჩად ბენეტი თვლის, რომ ახლად შექმნილი პროექტისათვის ერთერთი ყველაზე სასარგებლო პროგრამა შეიძლება გახდეს კლიენტურის მართვის არც ისე დიდი ინლაინური Zoho CRM. არჩევანი მის სასარგებლოდ...
პარეტოს კანონზე, რასაკვირველია, თუნდაც ყურმოკვრით, ყველას სმენია. ის 100 წელზე ცოტა მეტი ხნის წინ აღმოაჩინა იტალიელმა ეკონომისტმა ვილფრედო პარეტომ და დაადგინა, რომ ძალისხმევის 20%, ჩვეულებრივ, იძლევა შედეგის 80%-ს, მაშინ, როდესაც 80% იძლევა მხოლოდ 20%-იან შედეგს
უკანასკნელ დროს რეკლამებში სულ უფრო ხშირად შეიძლება სტატისტიკური მონაცემების ნახვა. რეკლამის მიმცემები ცდილობენ თავის განცხადებებში რეალური ფაქტების წარმოდგენას. თუმცა, „რეალურად" მათი მოხსენიება ცოტა ძნელად შეიძლება. მთელი საქმე იმაშია, რომ ყოველი რეკლამის მიმცემი იყენებს საკუთარ კვლევებს.
30, 45 თუ 60 წამი? რა ხანგრძლივობის უნდა იყოს რადიორეკლამა? ეს კითხვა უკვე დიდი ხანია აღელვებს მარკეტოლოგებს. პრობლემა იმაშია, რომ ამ კითხვაზე უნივერსალური პასუხი არ არსებობს. რადიორეკლამის სიგრძე ისეთი უნდა იყოს, რომ მომხმარებლამდე მიიტანოს თქვენი კომპანიის სათქმელი. არც მეტი და არც ნაკლები.
სარეკლამო განხცხადებების შედგენისას აუცილებელია ამის სწორად გაკეთება, ისე, რომ მათ კარგად შესძლონ თავისი უმთავრესი ფუნქციის - კლიენტების მოზიდვის შესრულება. ეს არც ისე ადვილი ამოცანაა, როგორც ერთი შეხედვით შეიძლევა ჩანდეს
ერთხელ ვიღაცამ თქვა, რომე საქმიანი პარტნიორული ურთიერთობები ქორწინებას ჰგავსო, რომლებიც მუდმივ განვითარებას საჭიროებენ. ადვილი შესაძლებელია, რომ ეს მართლაც ასეა. ყოველ შემთხვევაში ეს სიტყვები ჭეშმარიტებასთან ახლოსაა
რთული ადამიანები ჩვენთვის არანაირ პრობლემას არ წარმოადგენენ, თუ მათ ქუჩაში ან სუპერმარკეტში ვხვდებით. მაგრამ თუ ჩვენ მათთან მუშაობა გვიწევს, ეს შეიძლება ნადვილ კოშმარად იქცეს. ადამიანებმდა შეიძლება დააგვიანონ სამსახურში, წავიდნენ დაწესებულ
და ისევ მივმართოთ გაი კავასაკის საოცარ წიგნს სტარტაპებზე. ამჯერად ლაპარაკი იქნება თანამშრომლების შერჩევაზე. რასაკვირველია, ამ თემაზე უამრავი წიგნია დაწერილი, მაგრამ გაის რჩევები მათ შორისაც გამოირჩევა.
ხანდახან თქვენი საუკეთესო ხალხიც იწყევს ჩამორჩენას. აი, როგორ შეიძლება მათი ისევ მწყობრში დაბრუნება. გყოლიათ თქვენ ოდესმე ნამდვილად ეფექტიანი, ჭკვიანი თანამშრომელი, რომელსაც დაეწყო სამუშაოსთან დაკავშირებული პრობლემები? მან დაიწყო არასწორი გადაწყვეტილებების მიღება, ვეღარ ასრულებდა თავის მოვალეობებს, აჩვენებდა დაბალ შრომის ნაყოფიერებას ან აცდენდა კრებებს?