არ არსებობს საქონელი, რომელიც ჯერ არ მოუპარავთ ან არ უცდიათ მაღაზიიდან მისი მოპარვა. და არ არსებობს მაღაზია, საიდანაც არ იყოს რამე უჩუმრად გატანილი. არ არსებობს ქურდობოსგან ასპროცენტიანი დაცვა, მაგრამ ნამდვილად ღირს არამზადების აღმოჩენისა და შესაძლო ქურდების დაფრთხობის ალბათობის გაზრდა. ამისათვის, მაგალითად, მაღაზიებში აყენებენ ვიდეოთვალთვალს
ფერმერებისათვის საიტების სარგებლიანობის შესახებ მრავალი კამათის შემდეგ თემას აგრძელებს რუნეტში ფერმერებისათვის საიტის გამოჩენა. მის შექმნას აპირებენ პროექტ „ეკოფუდის" დამაარსებლები, რომლითაც ფერმერები უკვე პოულობენ თავისი სასოფლო-სამეურნეო პროდუქციის ცალობით მყიდველებს და რომელთაც შეეძლებათ დაავალონ მისი მყიდველებამდე მიტანა
გსურთ თქვენ წერილის მიღება ცნობილი მსახიობისგან ან მწერლისგან? არა rss-გზავნილი ბლოგში უკანასკნელი პუბლიკაციით, არამედ ნამდვილი, ქაღალდზე დაწერილი წერილი, რომელსაც ფოსტალიონი უშვებს საფოსტო ყუთში? ამერიკული ლიტერატურული ინტერნეტ-ჟურნალი თავის მუდმივ მკითხველებს სწორედ ასეთ
კვლევები აჩვენებენ, რომ ყიდვის გადაწყვეტილებების მიღებისას ადამიანები განწყობილნი არიან დაუჯერონ მათ, ვისაც იცნობენ და ვის მიმართაც კარგად არიან განწყობილნი. და რამდენადაც უფრო ძვირი იქნება შენაძენი, მით უფრო ფასეულია ე. წ. აზრების ლიდერების რეკომენდაციები, რომელთაც სხვებთან ერთად მეგობრებიც მიეკუთვნებიან. ინტერნეტ-სტარტაპი Mulu.me აქტიურ ინტერნეტ-მომხმარებლებს სთავაზობს გაუზიარონ მეგობრებს თავისი აზრები
ბიზნესის შემოსავლიანობით ერთერთი წამყვანი ადგილი მომსახურების სფეროს უკავია. და ეს ლოგიკურიცაა, რადგან ადამიანი ყოველთვის მოითხოვს ყურადღების მიქცევას, თუნდაც ეს ყურადღება ფული ღირდეს. წარმატებული ბიზნესის ერთერთი შესაძლო ვარიანტი საპარიკმახეროა. ყველა საპარიკმახერო იყოფა ელიტურებად, საშუალო და დაბალი დონისად (დაყოფა ხდება გამომდინარე სანიტარულ-ჰიგიენური კრიტერიუმებიდან)
თანამშრომელთა ეფექტიან მუშაობას ყოველთვის უშლიდა ხელს ორი პრობლემა - შიმშილი და სადილისშემდგომი თვლემა. ტყუილად კი არ არსებობს ხალხური გამონათქვანი, რომ სადილამდე მუშაკი ებრძვის შიმშილს, სადილის შემდეგ კი - ძილს. ამ პრობლემებს ობიექტური ახსნები გააჩნია: შემშილის გრძნობას იწვევს ენერგიის დანახარჯები
მომხმარებელთა საფულეებისათვის შეჯიბრებაში უკვე დიდი ხანია გამოიყენება ყველანაირი მობილური დანართები. მორიგ ხერხს, რომ აიძულონ ხალხი დახარჯოს მეტი ფული, ნერგავს კომპანია MasterCard. აქ შემუშავებული დანართი QkR («კუინკერი») საშუალებას აძლევს კინოთეატრის მაყურებელს შეუკვეთოს კოკა-კოლა და ჩიფსები...
ადრე ვარაუდობდნენ, რომ coolidea.ru საკულტო პროექტია ევროპელი მეწარმეებისათვის, მაგრამ დღეს უკვე ამაზე დარწმუნებით შეიძლება ლაპარაკი. სხვაგან სად, თუ არა აქ, სერვისის Mykea დამაარსებლებს შეიძლებოდა მოსვლოდათ იდეა ჩვენს გარშემო განლაგებული ჩვეული საგნების ვინილის აფსკისაგან დამზადებული ეტიკეტებით. ამ ჰოლანდიური...
ახალი წელი ყველა სახის კალენდრებისა და ყოველდღიური გამოცემების განახლების დროა. ნოემბერში და დეკემბერში სტამბები ყელამდე ალიან ჩაფლული კორპორატიული კალენდრების შეკვეთებში, რომლებითაც შემდეგ ივსებიან ტუმბოების უჯრები და მხოლოდ იშვიათად თუ იქნებიან ჩამოკიდებული კედლებზე „პატივსაცემი პარტნიორები" და „საყვარელი...
საახალწლო დღესასაწაულების წინ ადამიანებში იღვიძებს ინტერესი საშობაო სტილის მისალოცი ბარათებისადმი. ისევ გახდა აქტუალური დათოვლილი ტყე, სანტა კლაუსი თავისი ირმებით. შვედეთში არსებობს საშობაო მისალოცი ბარათების დამზადების უცნაური და მხიარული სერვისი Living Christmas cards. ინტერნეტის...