ახლა უკვე თავისუფლად შეიძლება სინდრომის „ყოველ პარასკევ საღამოს..." მოცილება. თუ თქვენ წინააღმდეგი ხართ დათრობისა ადამიანის სახის დაკარგვამდე, მხიარულად გამოთვრეთ და არ გსურთ გუბეში სახით ჩავარდნა, და პირიქით, გააკონტროლოთ საკუთარი თავი წვეულებაზე (ან მარტო დალევისას),
ის ცოცხალია და ანათებს.. ლაპარაკია არა ციცინათელაზე, არამედ პოპკორნზე.იმ ზრდასრულმა ადამიანებმა, რომლებიც ბავშვობაში იზრდებოდნენ ბუნებასთან კონტაქტში, იციან, რომ ღამის სიბნელეში ციცინათელები მართლაც მომაჯადოებელი სანახაობაა, მათი იდუმალი ნათება სიბნელეში უყვართ დასაბამიდანვე. ეს არის კაცობრიობის ერთერთი უძველესი არქეტიპი,
რეკლამის ერთერთი მთავარი წესი ამბობს, რომ ადამიანებს უნდა მიყიდო არა საქონელი, არამედ ის სარგებლობა და უპირატესობები, რომლებსაც ისინი იძლევიან. სწორედ ამიტომ რეკლამა უკეთდება არა ტუჩების პომადას, არამედ სილამაზეს, არა იოგურტს შავი ქლიავით, არამედ აღნაგობას, არა აბონემენტს
„შოკოლადი სახელად Bochox - შეგიცვლით ბოტოქსს?ასეთი სახუმარო სარეკლამო სლოგანით მიდის ახალ ზელანდიაში ტრადიციული მაღალხარისხოვანი შოკოლადის გაყიდვის კამპანია. შოკოლადის ქარხანამ ქალაქ Bloomsberry მოფიქრა ორიგინალური პიარ-აქცია
ორგანული პროდუქტები, რომლებსაც ბიოპროდუქტებსაც უწოდებენ, სულ უფრო და უფრო პოპულარული ხდება დასავლეთში. მათ მიეკუთვნება სოფლის მეურნეობისა და კვების მრეწველობის პროდუქცია, რომელიც იწარმოება საყოველთაოდ მიღებული სტანდარტებით. ის მზადდება მკაცრად
ნიუ იორკში მცხოვრები ოფისის მუშაკებს, არაფრისთვის რომ არ რჩებათ დრო სამსახურის გარდა, ახლა ექნებათ შესაძლებლობა მოიწყონ პირადი ცხოვრება მხოლოდ ერთი ფინჯანი ცხელი ყავის ყიდვით.
ინტერნეტმა ფერმერულ მეურნეობებთანაც მიაღწია. „ხომ არ დაგავიწყდათ, თუ საიდან ჩნდება ბოსტნეული და ხილი თქვენს მაგიდაზე". ასეთ კითხვას უსვამს იტალიური სასოფლო-სამერნეო ფირმა თავის პოტენციურ მომხმარებლებს თავის ონლაინ რესურსზე Le Verdure Del Mio Orto (ბოსტნეული ჩემი ბაღიდან),
ახალი სტარტაპი Your Pure Honey ახალი ზელანდიიდან მომხმარებლებს სთავაზობს გახდნენ საწარმოს თანამფლობელები და დააგემოვნონ მის მიერ წარმოებული სუფთა მანუკა-თაფლი. საბაზო წილის ღირებულებაა 285 აშშ დოლარი და ამ ფულით მყიდველი იღებს 2 კილოგრამ ნედლ თაფლს
ინგლისური კომპანია „Omlet" ქალაქის მცხოვრებთ სთავაზობს დაკავდნენ მეფუტკრეობით თავის ბაღში ან სულაც აივანზე. კომპანია უკვე რამდენიმე წელია დაკავებულია შინაური ცხოველების გამრავლების პროდუქციის გავრცელებით 0 ბაჭიების, ქათმების, აი ახლა კი ფუტკრების. ისინი სთავაზობენ
როგორც სტატისტიკა აჩვენებს, უკანასკნელ ხანს აღინიშნება ისეთი კომპანიების მომრავლება აგრობიზნესის სფეროში, რომელთა საქმიანობაა არიან ეკოლოგიურად სუფთა პროდუქტების მიწოდება და გაყიდვა, რომლებიც მოყვანილია და დამზადებულია ადგილობრივ პირობებში. ჩვენ არაერთხელ აღვწერეთ კომპანიები,