დანიურმა ბრენდმა Taga-მ გამოუშვა ახალი ველოსიპედი, რომელიც ადვილად გადაიქცევა საბავშვო ეტლად და პირიქით. მას ღირსეულად შეაფასებენ პატარა ბავშვების დედები. ახლა, გადაადგილებს ორიგინალური საშუალების წყალობით ისინი ადვილად და უპრობლემოდ შეძლებენ ქალაქში თავის პატარებთან
სკოლის ავტობუსები ადგილობრივი მუნიციპალური ხელისუფლების პრეროგატივაა. და მათი არსებობა რეგიონში, ასევე მარშრუტები და ტექნიკური მდგომარეობა დამოკიდებულია ქალაქის ადმინისტრაციის მიერ დაფინანსებაზე. ამერიკას ამ მხრივ ძალიან გაუმართლა. იქ უკვე დამკვიდრებული ტრადიციაა ავტობუსები,
რუსი ექსპერტების მტკიცებით, დღეისათვის ავტობუსით გადაზიდვები დიდ მანძილებზე დაბალრენტაბელური ბიზნესია. ამის მიზეზია რუსეთია ბაზრის საშინელი გზისპირა სერვისი, რომელიც აფრთხობს ავტობუსების პოტენციურ კლიენტებს. ბინძური ტუალეტები, გატეხილი კონდიციონერები - ეს კიდევ ნახევარი
WI-FI-ით დაფარვის ზონები უკვე არსებობს ბევრ კაფესა და რესტორანში, საზოგადოებრივ ადგილებში. ინტერნეტის უფასო და უსადენო მისაწვდომობა ან ადგილებს უფრო მიმზიდველს ხდის კლიენტებისათვის. ზოგიერთი განგებ დადის იქ, რომ იარონ ინტერნეტის უსაზღვრო სივრცეში და უნებლიედ შეკვეთასაც აძლევენ,
უკვე საკმაოდ პოპულარული გახდა მანქანის მართვის მრავალსახოვანი სკოლების გახსნა. ჩვენს მეგა იდეების კოლექციაში ჩვენ აღწერილი გვაქვს კომპანია Mercedes-Benz-ის მიერ ორგანიზებული მანქანის მართვის სკოლა. მსოფლიო ავტომწარმოებლის კიდევ ერთი გიგანტის ორიგინალური ბიზნეს-იდეაა მანქანის
მეწარმეებმა უკვე აღარ იციან, თუ როგორ გაუსწრონ კონკურენტებს და მიიზიდონ თავის ავტოსამრეცხაოებში მადლიერი კლიენტები. ეს კლიენტები „რეალური ბიჭუნების" რიცხვიდან, რასაკვირველია, გამოეხმაურებიან კრეატიული გამოგონების ავტორების ჭკუას: მანქანები უნდა გარეცხონ ლამაზმა გოგონებმა
არსებობს მცირე და საშუალო ბიზნესის სხვადასხვა საშუალებები - სახელმწიფოს მორალური მხარდაჭერა, კონკურსები ინვესტიციების მისაღებად, სემინარები და უკვე გამოცდილ და პროფესიონალ ბიზნესმენებთან შეხვედრები. რასაკვირველია, რომ საჭირო საქმეა უკვე არსებული ფირმებისა და ბიზნეს-გეგმების მხარდაჭერა.
ნიუ იორკი არა მხოლოდ კონტრასტების ქალაქია, როგორც მას უწოდებენ, არამედ საუკეთესო სერვისისაც. ის ამ ქალაქში მართლაც უმაღლესი კლასისაა. ამბობენ, რომ ნიუ იორკთან შედარებით მომსახურეობა ევროპაში უბრალოდ საშინელებაა. ნიუ იორკში კლიენტს მხოლოდ ღილაკზე დაჭერით შეუძლია
კიდევ რა დამატებითი მომსახურეობები შეიძლება შესთავაზოს ტრადიციულმა ავტოსამრეცხაომ მათი ასორტიმენტის გასაფართოებლად და მადლიერი ლოიალური კლიენტების ყურადღების მისაპყრობად? რას არ იგონებენ ავტოსამრეცხაოები, რომ აღარ იყვნენ სამრეცხაოები! მანქანების მრეცხავმა
საკუთარი ავტოსამრეცხაო - ბიზნესისათვის ერთერთი ყველაზე გავრცელებული იდეაა, რომლის მოფიქრებაც შეიძლება. ერთი შეხედვით ძნელია რაიმე ისეთი ახლისა და ორიგინალურის მოფიქრება, რაც სხვებს არა აქვთ. მაგრამ ნიგერიელმა