კვების პროდუქტებისა და სასმელების მწარმოებელი კომპანიების მარკეტოლოგებმა დიდი ხანია იციან, რომ სემპლინგი ყველაზე ეფექტური საშუალებაა, რათა დაარწმუნონ მყიდველი დააგემოვნოს რაიმე ახალი. მაგრამ ჩვეულებრივი სემპლინგური კომპანიების ფასები ხშირად ძალზედ მაღალია. წარმოგიდგენთ ამერიკულ კომპანიას First Flavor
მაღაზიისშიდა მარკეტინგის ახალი ფორმა საშუალებას აძლევს რეკლამების მიმცემებს განათავსონ თავისი განცხადებები პირდაპირ მყიდველის ხელებს შორის, ურიკებზე შესაბამისი მოწყობილობით. Modstream - ეს არის პლასტიკის სახელური ურიკებისათვის, რომლის შუაგულშიც დატანებულია პატარა ეკრანი. მასზე გამოისახება განცხადებები, რომლებიც გადაიცემა კავშირის უკაბელო ხაზით Modstream-ის სერვერიდან. ვარაუდობენ, რომ რეკლამის მიმცემები
ვინმე ჰარი დალმა (Gary Dahl) 1975 წელს დაიწყო შინაური ცხოველების შემცვლელების გაყიდვა. ამავდროულად, ეს შემცვლელები არ იყო ცხოველების თუნდაც იმიტაციები. ეს იყო ჩვეულებრივი ქვები
ფიქრობენ, რომ არ არსებობს შეზღუდვები მსხვილი საფულის მქონე მყიდეველებისათვის. მაგრამ სულ ტყუილად. თურმე ასეთი შეზღუდვები არსებობს და სწორედ მათზეა აგებული კომპანია Claseo GmbH -ს მარკეტინგული კონცეფცია. Claseo - ეს არამხოლოდ ტანსაცმლის ბრენდია, არამედ მომხმარებელთა დახურული კლუბი, რომელში მოხვედრაც, და შესაბამისად, Claseo-ს მარკის საგნების ყიდვა შესაძლებელია მხოლოდ მოსაწვევებით
ქალების უმრავლესობისაგან განსხვავებით, რომლებიც ორსულად არიან და ცდილობენ თავისი ცხოვრების გაადვილებას, სტეისი მაკლენანმა, რომელიც მესამე ბავშვზე იყო ორსულად, დაარსა ბიზნესი, რომელიც არამარტო წარმატებულია, არამედ მას საშუალებას აძლევს უფრო დიდი დრო დაუთმოს ოჯახს
უახლოეს სუპერმარკეტში შესაძლებელია ბოთლებში ჩამოსხმული სასმელი, მინერალური ან არტეზიული წყლის პოვნა, მაგრამ არა წვიმის წყლის. ლოგიკურია, რომ არ შეიძლება ყველა წყლის დალევა., რომელიც ნალექის სახით ევლინება ჩვენს ცოდვილ დედამიწას. მეგაპოლისში წყალი თავის გზაზე აგროვებს არც თუ მცირე მომწამვლელ ნივთიერებებს. მაგრამ, კუნძულ ტასმანიის
კვლევების თანახმად, მუსლიმანთა 70% საქონლის მოხმარებისას ყურანის ნორმებს მისდევს. აღმოსავლეთში კვების პროდუქტების მრავალი მწარმოებლისათვის ამ ფაქტორის გათვალისწინება აუცილებელია ბიზნესის გადარჩენისათვის. სხვა დარგებს ეს არ ეხება. თუმცა, რატომაც არა? თუ რომელიმე რეგიონში არსებობს კულტურული თავისებურებები, შესაძლებელია მათი გამოყენება ახალი პროდუქტის შესაქმნელად
მოდა ყველაფერ ეკოლოგიურზე სწრაფად კრეფს ბრუნებს. უპირველეს ყოვლისა, ეს ხდება ყველაზე მდიდარ და ზოგიერთების აზრით, ყველაზე ცივილიზებულ ქვეყნებში. აშშ-ში და დიდ ბრიტანეთში საზოგადოებრივი კვების საინტერესო კონცეფციას გაუკეთა რეალიზაცია ვეგეტარიანული რესტორნების ქსელმა Otarian-მა. საკუთარი ბრენდის
რამდენიმე წლის მუშაობის შემდეგ „ჯანკ-ფუდის" (მისი ზუსტი თარგმანი არ არსებობს, მაგრამ ყველაზე ახლოსაა „ნაგვის საჭმელთან") მწარმოებლებმა თავისი პროდუქცია შეიტანეს ყველა სავაჭრო წერტილში, და რაც ყველაზე უარესია, დაარწმუნეს მშობლები და ბავშვებიც მის ყიდვაში. მასიური რეკლამა, მიმზიდველი შეფუთვა და პერიოდული მარკეტინგული სატყუარები გახდა ბავშვებისა და დიდების კვების გაუარესების მიზეზი
ო, ლუდი! დიდებული სასმელი. მაგრამ მასაც, ისევე, როგორც ნებისმიერ ალკოჰოლს, ერთდროულად ნაკლიც აქვს და ღირსებაც - დიდი რაოდენობით მიღებისას ის ათრობს. ამიტომაც, სამსახურის შემდეგ ბარში წასვლა პრობლემურია, თუ გსურთ შემდეგ სახლამდე საკუთარი ავტომობილით მისვლა. იმისათვის, რომ მაცოცხლებელი სასმელის მიღების შემდეგ