ვაგრძელებთ სარეკლამო საიტების თემას. აქ ჩვენ გავეცნობით კიდევ ოთხ რესურსს, რომლებიც მოწოდებულია კომპიუტერული ქსელის დახმარებით წინ წაწიონ გარკვეული საქონელი. ამ მაგალითების გამოისობით თქვენ შეძლებთ გაიგოთ, თუ როგორ სწევენ წინ წამყვანი კომპანიები ინტერნეტის ქსელში საკუთარ პროდუქტებს ან ბრენდებს
დიდი ხანია, რაც ჩვენი ჟურნალის ფურცლებზე არ გამოჩენილა სარეკლამო საიტების მიმოხილვა დ გადავწყვიტე ამ სიტუაციის გამოსწორება. ამიტომ მოვამზადე ორ ნაწილად გაყოფილი საკმაოდ ვრცელი მიმოხილვა. ქვემოთ სწორედ პირველს ნაწილს გაეცნობით. Dove ბლოგერებსა და ყველა მსურველს აძლევს ახალი ანტირესპირანტის ტესტირების საშუალებას.
საძიებო გიგანტმა Google ცოტა ხბის წინ განაცხადა, რომ მისი რეკლამებიდან შემოსავლების უმეტეს ნაწილს პატარა კომპანიები უზრუნველყოფენ. შარშან, სექტემბრის თვეში, პოლი ლიუს გაუჩნდა ეჭვები მის ბიზნესთან - საჩუქრების ინტერნეტ- მაღაზია Beau-coup.com-თან დაკავშირებით.